Mediachecker.

 Is uw media-inzet kosteneffectief?

Mediachecker wordt beheerd door mij, Raymond Stotijn. Met ruim 20 jaar media-expertise mag ik stellen dat ik vele facetten van het mediavak versta en merken en opdrachtgevers goed kan adviseren over de beste mediastrategie tegen de laagste kosten. 

Mijn grootste affiniteit ligt op het gebied van media-inkoop en contractonderhandeling. De kerntaken van de Trading Director, de functie die ik de laatste jaren heb vervuld binnen verschillende mediabureaus. Onderhandelen over advertentietarieven zit echt in mijn DNA. Of dit nu CPM tarieven betreft van Digital Videostreams of van secondentarieven van radiospots, het doel is steeds: eerlijke tarieven die volledig inzichtelijk worden gespecificeerd.


Vanuit een eigen kantoor aan huis onderhoud ik  nauw contact met alle media-exploitanten. Van Ad Alliance (RTL) tot aan de regionale radiozenders van ORN en van Spotify tot aan DPG Media.  Daarbij weet ik te schakelen met mensen van traffic tot aan de sales directors van de verschillende mediapartijen.  Omdat ik weet dat elke schakel, van uitvoerenden tot aan de eindbeslissers,  een bijdrage levert aan het succes van uw mediacampagne. 


Samenvattend, voor media-advies, inkoop dan wel onderhandelingen over mediatarieven voor uw mediacampagne voor uw bedrijf, merk bent u bij mij aan het juiste adres. Dit kan tegen uurtarief of op projectbasis. 

Ter indicatie gelden de onderstaande tarieven: 

Activiteit

Tijd/duur

Kosten ex BTW

Mediacheck - plan

per uur

vanaf € 75,-

Inkooponderhandeling

per uur

vanaf € 50,- tot € 100,- (omzet en media afhankelijk)

Contractonderhandeling

per uur

vanaf € 75,- tot € 125,- (omzet, account en media afhankelijk)

Freelance  projectbasis

minimaal 15 uur p.w.

ntb